UNHA VIAXE A TRAVÉS DAS LETRAS-Textos escollidos

ALUMNADO CON NEAE DE 1º E 2º DA ESO DO IES CASTRO ALOBRE DE VILAGARCÍA DE AROUSA

Boa tarde!  Como estades?
Hoxe imos coñecer unha escritora española, poetisa, novelista, traductora, periodista e crítica literaria que ten obras traducidas a moitos idiomas pero pouco coñecida na súa patria. É Elisabeth Mulder (1904-1987 )




Elisabeth Mulder que naceu en Barcelona, escribiu un fermoso libro para a rapazada que leva por título Los cuentos del viejo reloj, conxunto de relatos no que as cousas inanimadas cobran vida, como nos contos de Andersen, e fan a ledicia dos lectores. Vexamos un fragmento:


Los cuentos del viejo reloj

 Era una vez un niño y una niña que cierta tarde de lluvia se aburrían desesperadamente. Pegadas las caras a las ventanas, aplastadas las narices contra los cristales, miraban tristemente cómo llovía y llovía y llovía. No había colegio aquella tarde, ni mamá podía contarles cuentos porque tenía que salir de compras, ni podía llevarlos con ella porque, con aquel aguacero y aquel aire tan malo, era seguro que pillarían un enfriamiento. Miraban al jardín con ojos melancólicos, pensando qué bien correrían por sus avenidas, y con qué gusto se encaramarían a sus árboles, y qué caminitos más preciosos trazarían en la grava blanca. Pero llovía, llovía, llovía, y el aire soplaba como si nunca más hubiera de soplar en su vida. El pobre laurel nuevo, que era tierno porque lo habían plantado aquel año y nunca había visto una tormenta ni de cerca ni de lejos, se arrancaba las hojitas de puro terror y juntaba las ramas por encima de la cabeza pidiendo misericordia. A los niños les desolaba aquel espectáculo y cada vez se aplastaban más las narices contra los cristales, tratando de acercarse cuanto podían al pobre laurel náufrago para darle ánimos...
 
Para saber máis da escritora e da súa obra, clicade aquí:



Comentarios

Entradas populares de este blog

MATEMÁTICAS-Los números naturales

XEOGRAFÍA E HISTORIA - A Prehistoria e as primeiras civilizacións

ATA PRONTO!